outsourcing e-maili marketingowych

Chcesz efektywnie rozwijać swoją firmę? Pamiętaj, że nie możesz skupić się wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów. Nieustanna walka z konkurencją o nowych klientów może pochłonąć Cię do tego stopnia, że zupełnie zapomnisz o podtrzymywaniu długofalowych relacji z dotychczasowymi odbiorcami Twoich produktów i usług! Nie masz czasu na to, aby samodzielnie zadbać o prowadzenie skutecznej kampanii e-mail marketingu? Zdecyduj się na outsourcing!

E-mail marketing – sposób na budowanie trwałych relacji z klientami

Marketing internetowy to prawdziwa kopalnia różnorodnych narzędzi, które możesz wykorzystać do tego, aby w skuteczny sposób budować wartościowe i trwałe relacje ze swoimi klientami. Jedną z takich możliwości jest odpowiednio zaplanowana i prawidłowo przeprowadzona kampania e-mail marketingu.

Co potrzebujesz do tego, aby wdrożyć kampanię e-mail marketingu zaprogramowaną na sukces? Niezbędne będzie oczywiście doświadczenie w prowadzeniu działań tego typu. Musisz bowiem wiedzieć, w jaki sposób formułować tytuły maili, aby przyciągnęły one uwagę odbiorców. Jeżeli popełnisz błąd na tym etapie, to cała kampania spali na panewce. 

Chwytliwy i przyciągający wzrok użytkownika tytuł, to jeszcze nie wszystko. Zadaniem skutecznej kampanii e-mail marketingowej jest doprowadzenie do konkretnej konwersji. Jak to osiągnąć? Jedyną drogą jest spersonalizowana treść wiadomości e-mail. Musisz wiedzieć, w jaki sposób operować językiem korzyści, by zachęcić użytkownika do określonych decyzji zakupowych. Przydatna okaże się także umiejętność stosowania call to action. 

To jeszcze nie wszystko. Aby sprawnie obsługiwać kampanię e-mail marketingu pozwalającą na budowę trwałych relacji z klientami, będą potrzebne odpowiednie narzędzia, które usprawnią i zautomatyzują cały proces. 

Wydaje Ci się, że wyzwanie, jakim jest sprawne zarządzanie kampanią e-mail marketingu i tworzenie angażującego przekazu reklamowego przekładającego się na wzrost konwersji przerasta Twoje możliwości? Pamiętaj, nie musisz samodzielnie prowadzić takich działań! Zdecyduj się na outsourcing e-mail marketingu i powierz stworzenie kampanii specjalistom od digital marketingu – znajdziesz ich w naszej bazie! Poniżej przedstawiamy kilka argumentów za tym, że outsourcing to rozwiązanie najlepsze z możliwych, zwłaszcza gdy nie masz w swojej firmie osobnego działu wyspecjalizowanego w marketingu internetowym.

Dostęp do narzędzi pozwalających zwiększyć skuteczność kampanii

Jeżeli w Twojej firmie nie ma specjalistów, dla których digital marketing to przysłowiowy chleb powszedni, to nikła jest także szansa na to, że masz dostęp do narzędzi do masowej wysyłki maili. Oprogramowanie tego typu jest niezbędne do tego, aby prowadzić skuteczną kampanię e-mail marketingu. 

Masz w takim przypadku dwie możliwości. Możesz stworzyć etat (bądź kilka) oraz wykupić dostęp do niezbędnych narzędzi. Druga opcja, to outsourcing e-mail marketingu. Już na pierwszy rzut oka widać, że rozwiązanie numer dwa jest zdecydowanie prostsze do realizacji.

Przekaz tworzony z uwzględnieniem potrzeb konkretnego użytkownika

Skuteczny e-mail marketing oparty jest na przekazie kreowanym w odpowiedni sposób. Kluczowe znaczenie ma wspomniana wcześniej personalizacja treści reklamowych. Tworzenie takich tekstów wymaga nie lada doświadczenia i rozeznania w branży. Owszem, wszystkiego można się nauczyć, jednak nauka zajmie trochę czasu i będzie się wiązała z konkretnymi wydatkami na kursy i materiały szkoleniowe. Po raz kolejny korzystniej w tym zestawieniu wypada outsourcing e-mail marketingu.

Niższe wydatki na działania w obszarze e-mail marketingu

Outsourcing kojarzy Ci się ze zwiększonymi wydatkami, w końcu delegujesz określone zadania osobie spoza firmy? Nic bardziej mylnego! Delegacja zadań podmiotom zewnętrznym to jeden ze sposobów na optymalizację firmowych wydatków!

Nie musisz tworzyć oddzielnego etatu. Oszczędzasz, bo nie inwestujesz w szkolenia pracowników, ani w zakup narzędzi niezbędnych do obsługi kampanii e-mail marketingowej. Zyskujesz wiedzę i doświadczenie freelancera, który w pełni angażuje się w projekt! Szybka kalkulacja pozwoli Ci doskonale się zorientować, że inwestycja w outsourcing e-mail marketingu to rozwiązanie korzystne z punktu widzenia finansów Twojej firmy!

Doświadczenie, które przekłada się na konkretne efekty

Freelancer wyspecjalizowany w prowadzeniu kampanii e-mail marketingu będzie w stanie stworzyć spójną kampanię. To nie jest jednorazowe działanie. Wszystkie wiadomości wysyłane do użytkowników w szerszej perspektywie czasowej powinny spinać się w całość.

Warto korzystać m.in. z szablonów graficznych stworzonych zgodnie z identyfikacją wizualną marki. Warto również stosować podobny język, dzięki temu zostanie zachowana harmonia w wysyłanych wiadomościach.

Doświadczenie freelancera jest nie do przecenienia. Pozwala odpowiednio dobierać narzędzia i formy przekazu, które okażą się skuteczne w przypadku konkretnej grupy docelowej.
Szukasz specjalisty, który poprowadzi dla Twojej firmy skuteczną kampanię e-mail marketingową? Sprawdź naszą bazę freelancerów – pasjonaci marketingu internetowego czekają na Twoje zlecenie!

Wyszukaj ogłoszenia!

Zaloguj się




Zarejestruj się




Resetuj hasło

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.