zwiększ ilość klików

Chcesz rozwinąć skrzydła działalności biznesowej i szukasz skutecznych sposobów na pozyskiwanie klientów w Internecie? Zależy Ci na tym, aby maksymalnie wykorzystać nowoczesne technologie do promowania swojej marki w sieci? Sprawdź kilka wskazówek, które dla Ciebie przygotowaliśmy!

Stwórz firmową wizytówkę w sieci

W pierwszej kolejności musisz się zastanowić nad tym, w jak zaprezentować firmową ofertę potencjalnym klientom. To, że musisz to zrobić w sposób atrakcyjny, nie ulega wątpliwości. Skoro stawiasz w działaniach promocyjnych na digital marketing, to raczej nie pociągają Cię rozwiązania tradycyjne, takie jak druk ulotek z ofertą.

Chcesz działać o kilka poziomów wyżej i szukasz odbiorców swoich produktów lub usług w szerokim gronie społeczności internetowej. Wykreuj miejsce w sieci, które przyciągnie uwagę odbiorców i w którym zaprezentujesz ofertę swojej firmy. Zadbaj o profesjonalną stronę internetową. 

Kompleksowe stworzenie firmowej strony internetowej możesz zlecić freelancerowi z odpowiednim doświadczeniem. Grafik komputerowy zaplanuje layout, a specjalista od kodowania wcieli projekt w życie. Sprawdź naszą bazę freelancerów i znajdź profesjonalistów, którzy zadbają o wizerunek Twojej marki w sieci. 

Wykorzystaj potencjał drzemiący w SERP-ie

Jeżeli masz już firmową stronę internetową, to zapewne korzystasz również z narzędzi pozwalających na analizę ruchu w serwisie. Sprawdź zatem, jak rozkłada się ruch pozyskiwany przy pomocy konkretnych kanałów dotarcia do użytkowników.

  • Direct – to wejścia bezpośrednie. Gdy już pozyskasz klientów, zadbasz o nazwę domeny łatwo zapadającą w pamięć, to jest duża szansa na to, że właśnie tym kanałem odbiorcy Twoich produktów czy usług będą trafiać na stronę internetową.
  • Organic – to odwiedziny generowane przez ruch organiczny. Wzrost wskaźników informujących o wejściach na stronę z organica to marzenie wielu przedsiębiorców. Dlaczego? W przeciwieństwie do ruchu z reklam nie trzeba w tym przypadku płacić za pozyskanych użytkowników.
  • Paid Search – to najprościej rzecz ujmując reklamy. Ruch płatny, który przykładowo może pochodzić z reklam umieszczonych w sieci wyszukiwania Google.

Oczywiście, to nie są wszystkie kanały, przy których pomocy można pozyskać użytkowników. Warto również wspomnieć o mediach społecznościowych czy odnośnikach prowadzących do witryny z serwisów zewnętrznych. 

Dlaczego jednak taki nacisk wielu przedsiębiorców kładzie na SEPR-a? Coraz więcej użytkowników szukając atrakcyjnych produktów czy usług, korzysta z wyszukiwarki internetowej. Strony wyświetlające się na wysokich pozycjach w bezpłatnych wynikach wyszukiwania wzbudzają zaufanie. 

Chcesz pozyskać wartościowy ruch do swojego serwisu? Zależy Ci, aby odwiedziny użytkowników zakończyły się określoną konwersją? Zainwestuj w pozycjonowanie. W naszej bazie znajdziesz specjalistę SEO, który zatroszczy się o wzrost pozycji Twojej witryny na kluczowe frazy w wyszukiwarce Google.

Reklama dźwignią handlu – zainwestuj w linki sponsorowane

Jak zapewne wiesz, proces pozycjonowania jest to inwestycja, z której zwrot możesz uzyskać przeważnie w dłuższej perspektywie czasu. W jaki sposób pozyskiwać nowych klientów, zanim strona wypracuje wysokie i stabilne pozycje w naturalnych wynikach wyszukiwania? Z pomocą przychodzą kampanie linków sponsorowanych

Digital marketing, zwany inaczej marketingiem internetowym to możliwość prowadzenia skutecznych działań reklamowych. Reklamy w sieci są o wiele skuteczniejsze, niż reklamy umieszczane w mediach tradycyjnych. Google Ads czy Facebook Ads to systemy umożliwiające tworzenie spersonalizowanego przekazu reklamowego dostosowanego do potrzeb konkretnego odbiorcy

Media społecznościowe – zdobywaj nowych klientów i buduj z nimi długofalowe relacje

Słyszałeś już pewnie nie raz, że jeżeli nie masz profilu w mediach społecznościowych, to tak, jakby Twoje życie towarzyskie zupełnie nie istniało. Tę prawidłowość można coraz częściej przełożyć również na relacje biznesowe. Aktywnie prowadzony profil w mediach społecznościowych to w dzisiejszych czasach jeden z solidnych filarów sprawnego digital marketingu. 

Social media to skuteczne kanały pozyskiwania klientów. Na profilu firmowym możesz prezentować aktualną ofertę. To także dobre miejsce, aby zaprezentować zespół pracowników, pokazać klientom twarze osób, które codziennie dbają w Twojej firmie o to, aby obsługa była prowadzona na najwyższym poziomie. To pierwszy krok do stworzenia długofalowych relacji.

Pisz bloga – pozyskuj klientów dzięki wartościowym treściom

Marketing treści to kolejny, coraz chętniej wykorzystywany sposób na aktywne pozyskiwanie klientów w Internecie. Prowadząc firmowego bloga, możesz tworzyć artykuły przyciągające uwagę czytelników. Im większe zainteresowanie wzbudzisz przy pomocy atrakcyjnego contentu, tym większa jest szansa na to, że czytelnik będzie regularnie wracał do publikowanych wpisów. 

Pamiętaj też o tym, że firmowy blog to sposób na kreowanie eksperckiego wizerunku Twojej marki, a także szansa na budowanie długotrwałych relacji z klientami. Tylko od Ciebie zależy, czy w pełni wykorzystasz potencjał ukryty w content marketingu!

Chcesz jeszcze efektywniej pozyskiwać klientów w Internecie? Pomyśl o tym, aby maksymalnie rozszerzysz strategię digital marketingu. Pomogą Ci w tym freelancerzy, których możesz znaleźć w naszej bazie!

Skomentuj przez Facebook

Zaloguj się




Zarejestruj się




Resetuj hasło

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.